2016. február 6., szombat

2016.02.06.

~☺~      
...♥♪☺♪☻♪☺♪♥Helló!♥♪☺♪☻♪☺♪♥..




Ma szombat van, ezért nincs suli. Szeretem a szombatot, mert ilyenkor nem kell korán kelni, nem kell tanulni, hanem ki lehet pihenni a hét fáradalmait, vagy elmenni a barátokkal szórakozni. A mai napom - mint mindig mindenkinek - a felkeléssel kezdődött el. Már nem emlékszem, hogy mit álmodtam, viszont az nagyon jó lehetett, mert bennem maradt az a boldog érzés. Biztos, hogy jót álmodtam, mivel több, mint 10 órát aludtam (Rekord!!). Általában eléggé nehezen megy a felkelés, viszont ma anya felébresztett, ezért viszonylag könnyű volt felébredni. Reggel megettem a reggelim, majd egy pár óráig gépeztem. Ilyenkor általában mangákat olvasok. Sikerült is elolvasnom egy oneshotot //egy fejezetes manga// és egy négyfejezeteset. Nagy kedvenceim a shoujo mangák, és azon belül is a romantikusabb művek állnak hozzám a legközelebb. Mikor már olvastam volna el egy harmadik mangát olvasni, akkor szólt anya, hogy menjünk a Tescoba. Kis harc után beleegyeztem, átöltöztem elmenős ruhába, majd el is indultunk bevásárolni. Mikor odaértünk, a parkolóban megláttam az Eötvös cirkuszt. Ez érdekes.. meglepődtem, pedig mindenhol láttam már a szórólapjaikat. Hogy őszinte legyek, eddig még nem voltam cirkuszban, csak az álmaimban.. na jó, nem. Egyszer láttam egy rajzfilmben, hogy cirkuszosat játszanak, de élőben még nem láttam egy előadást sem. A cirkuszt csodálva és beszélgetve anyámmal mentünk be a tesco ajtaján. Előző nap már elmentem ide az egyik legjobb barátnőmmel, Hatsuval (Ha[t]csu), ezért már tudtam, milyen újdonságok várnak ránk, amiket elmondtam anyának. Volt (Milka) csokikóstoló, és Valentin-napi plüssök, Raffaello-k. Kiárusításban volt (Most figye~elj!) Szamos gyöngypraliné♥! Az a világ legjobb édessége! És csak 100 ft volt db-ja!! Csak vaníliás volt, de pont az a kedvencem♥!! Imádooom♥!! Hát igen.. ez is a szerencsenapom volt! Már elég későre járt, amikor hazaindultunk a nagy-bevásárlásból. A hazafelé úton a ♪Class fm♥-et és a ♪Music fm♥-et hallgattuk a kocsiban. Mikor hazaértünk, egyből az ágyba dőltem, mivel eléggé lefárasztott a bevásárlás. Az ágyban laptopoztam egy csomót, majd aludni mentem kb. 23:00-kor. Jó nap volt a mai, és megtanultam, hogy szerveznem kell valamit a barátaimmal minden szombatra, vagy anya elráncigál bevásárolni. Jó, mondjuk nem volt olyan rossz a mai nap.. És nem is olyan rossz a bevásárlás, és nem is veszekedtünk, csak.. hát, nem tudom.. nem történt olyan nagyon semmi izgalmas ma.. De végtére is jó volt.. 

Önkritika: Elég hivatalosra sikerült a szöveg eleje, és csak a vége felé lett egy picit szabadabb. 
Mentegetőzés: Biztos csak a szokás miatt lett ilyen hivatalos és már nem volt kedvem újraírni..

Kemény önkritika: Sayuri, te egy kövér pattanásos csöndes lány vagy! Tegyél ez ellen valamit! És még az újévi fogadalmadat sem teljesítetted!
Válasz: Olyan gonosz vagy velem! A legjobban a "csöndes lány" jelző fájt.. ez ellen már folyamatban van az intézkedés. Ami pedig a fogadalmat illeti, majd tavasszal elkezdem.. Elég nehéz lesz, de egyenlőre még csak győzködöm magam..(mint látható)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése